luni, 6 septembrie 2010

MovieLand


Am ajuns ca Light din Death Note. Nu ştiu care e faza exact cu "shit bricks", dar imaginile astea merg pe aceeaşi idee. Durează un pic până vezi ceva în neregulă, dar când îl vezi ţi se pare foarte amuzant şi te întrebi de ce nu ai remarcat mai devreme că e atât de evident.
După cum spune titlul, azi am fost la MovieLand. Este un parc de distracţii. M-am dat în diferite chestii, mi-am pictat moaca, am văzut câteva spectacole, că doar e MOVIE Land şi am făcut o barcă(să o citez pe sora mea) de poze.
O să las o parte din ele să vă spună mai mult:
Hollywood Studio
Scenă din Rambo
Moaca mea pictată cu care speriam lumea
Moaca pictată a nepotului meu
Tomb Rider Machine - destul de drăguţă
Hollywood Tower - asta da! Look why!
Eu şi Charlie Chaplin
Inginera de mine îşi băga nasul în maşina timpului
Mia sorellina
Eu şi Alice
Suc cu gheaţă bun care colora limba
Eu şi turcii speriaţi
Restaurant medieval la intrare/ieşire

Şi gata!

4 comentarii:

Ally spunea...

Deci, nu ma pot abtine! Preaslavita fie Bris pentru poza! Am ras de m-am cocosat! :)) Si dupa cum am zis, poza ta e mai tare ca aia cu Light :X

Cat despre parc, RUPE! E genial "Hollywood Tower" ala:x

Foarte interesante pozele. Ma bucur ca te distrezi si vizitezi locuri faine.

Ah, si nepotelul tau e adorabil :X cu tot cu dragonul lui cu tot!

Bris spunea...

Nici eu nu inteleg exact ce e cu "shit bricks", dar m-a amuzat prea mult ideea si a trebuit sa fac o copie. :))

Ador machiajul si cum ziceam mai devreme, imi aminteste de Nightmare Before Christmas. Plus ca iti scoate ochii in evidenta. Unghiile mai ales se potrivesc cu vopseaua, mai lipsea doar sa ai si un costum in ton cu machiajul si eventual o coasa.:))

Si eu aveam de gand sa ma machiez intr-un stil similar si sa ies asa pe strada. Asta a fost un caz de telepatie clar.

E foarte tare dragonul nepotului tau, chiar ca arata creativ. Imi plac foarte mult partile medievale din Movie Land (obsesia mea). Iar poza cu Alice e una din preferatele mele. :))

Hollywood Tower arata chiar infrricosator, imi place ca va tine un timp sus ca sa creasca adrenalina.

Cat de amuzante sunt expresiile turcilor, dar pun pariu ca nu se prefaceau decat 50%. =))

Ar fi trebuit sa mergi asa si pe strada putin, doar ca sa vezi reactiile. :))

Our School spunea...

Imi place cum erai pictat pe fata. Si ce unghii dragute aveai;x Cum a spsu si Bris inaintea mea, iti mai lipsea roba aia neagra si o coasa :))
As vrea si eu intr-un parc de asta :)) Ce atre e cursa cu Hollywood Tower :))

Amarena spunea...

O sa fac si un post despre unghii cand ajung acasa pentru ca am pozele in pc. Am vazut ca va plac si o sa va arat mai multe ;))