luni, 19 septembrie 2011

Hate this September

Nimic nu e cum trebuie în acest septembrie.
Săptămâna trecută, la mijlocul lunii, era o căldură insuportabilă în miezul zilei când pe vremea aia ar fi trebuit să fie răcoare, ar fi trebuit să mai plouă câte puţin, ar fi trebuit ca vremea de afară să mă facă să îmi caut în şifonier umeraşele pe care am aşezat hanoracele la sfârşitul primăverii. Dar nu! Urăsc vremea asta.
Urăsc că e ultima lună din ultima mea vacanţă.
Urăsc că e prima dată când mă duc în toamnă la restanţe.
Urăsc că a fost prima dată când am picat cu adevărat un examen, orice altă restanţă avută a fost din cauza neprezentării la examen.
Urăsc cum a pus pe foaia aia un 4 în silă, pentru că stimatul domn profesor universitar se grăbea, şi cum a spus "Învaţă mai mult pentru data viitoare!".
Urăsc când mama îmi spune să învăţ mai mult când ea e analfabetă.
Urăsc chiar şi lipsa mea de chef de a învăţa.
Nimic nu e cum trebuie şi îmi e scârbă de aproape orice.
Octombrie, vino mai repede!


A voastră plină de ură,
!Amarena
 
 
Pentru mai multe imagini asemănătoare cu cea de sus: Leonid Afremov

Niciun comentariu: