miercuri, 7 septembrie 2011

New poison #1 (10 years)


Am tot avut ideea unei noi serii în minte de ceva vreme, dar sila a tot alungat-o şi amânat-o.
New poison e o serie de postări în care voi prezenta câte o trupă nouă pentru mine, deci repet, pentru mine, chiar dacă trupa respectivă are zeci de ani de existenţă şi activitate. Eu abia aud şi mă îndrăgostesc de ea, deci se adaugă la colecţia de sticluţe cu otrăvuri.

Trupa care are onoarea de a dezvirgina seria este 10 years. Nu voi sta să vă povestesc despre ei, puteţi citi destule pe Last.fm sau Wikipedia.
I-am descoperit pe Last.fm, erau printre sugestiile de acolo ţinând cont de ceea ce am mai ascultat. De acum înainte o să le dau mai multă atenţie că nu sunt deloc de ignorat.
Am descărcat iniţial ultimul lor album Feeding the wolves şi mi-a plăcut foarte mult. Nu ştiu de ce a durat ceva vreme până l-am descărcat pe următorul, Division. De acesta nu am mai fost aşa încântată, aşa că dowload-ul celorlalte 3 albume a fost şi mai întârziat. Totuşi astea s-au ridicat la aşteptări, deşi informându-mă un pic despre, ei am aflat că la început au avut alt solist şi mă aşteptam să nu îmi placă primul album.

Nemailungind vorba atât, un top al albumurilor ar fi aşa:
1.Feeding the wolves
2.The autumn effect
3.Killing all that hols you cam la egalitate cu Into the half moon
4.Division
Nu spun că Division nu îmi place deloc, doar că procentul melodiilor obsesive este mai mic comparativ cu celelalte albume.

Top de melodii nu cred că sunt în stare să fac, pentru că îmi plac prea multe şi mi-ar lua prea mult să mă hotărăsc la o anumită ordine. Doar spun că ador(cu mulţi de o, doar că nu îi pun din motive estetice) Fade into (the ocean), partea instrumentală de la minutul 1 şi ceva e pur şi simplu orgasmică, parte ce se repetă şi ceva mai încolo. Alte melodii ce merită, menţionate aleator, sunt: Wasteland, Fix me, Shoot it out, One more day, Now is the time (Ravenous), Angelic, Cast it out, All white, The autumn effect...

Vă invit să exploraţi această formaţie, exploratul meu a ajuns la aproximativ 1000 de plays dacă ţin cont cu aproximaţie şi de ascultările de pe telefon, Last.fm-ul spune că sunt abia la 822...


A vostră satisfăcută de noua otravă,
!Amarena

Niciun comentariu: