sâmbătă, 28 august 2010

Lago parco avventura

Astăzi am fost la ParcoMatildico , nu pot să zic "vizitez" pentru că am avut şi alte activităţi în afară de aruncatul cu ochiul.
Benvenuti! click1 click2
Fauna a fost superbă: click3 click4 click5
Am mâncat diferite fructe din pomii şi arbuştii de acolo cum ar fi: alune, mure, coarne(nişte chestii asemănătoare cu vişinele la gust, dar mai alungite ca formă, eu n-am auzit niciodată de ele, dar trebuie să îl cred pe cumnatul meu că aşa se numesc), curmale, pere pădureţe. click6
M-am dat cu canoe.
Şi cel mai interesant a fost Lake Park Adventure. Ziceam că nu voi pune poze cu mine pe blog, dar astea sunt amuzante şi vă las să râdeţi de mine: click7 click8
Traseul avea trei bucăţi de dificultate din ce în ce mai mare. La finalul primei bucăţi, trebuia să îţi dai drumul pe un cablu de oţel şi să ajungi într-o plasă. Din păcate pentru mine, dar din fericire pentru cumnatul şi nepotul meu care au râs de mine, n-am apucat să mă prind de plasă şi am alunecat înapoi rămând suspendată undeva pe la mijloc.
Bucata a doua a fost destul de grea, iar a treia nici nu am încercat să o mai fac. De ce? De asta: click9 şi click10
Totuşi n-am ratat partea cea mai importantă: datul pe un cablu de oţel de lungime 80m şi situat la 15m deasupra lacului: click11 click12
...de două ori şi pentru asta am trecut podul iarăşi: click13
Era şi o nuntă la restaurantul din parc şi presupun că asta era maşina mirilor: click14
A fost destul de obositor, dar frumos.

Bonus, unghiile mele: click15

5 comentarii:

Bris spunea...

Arata chiar superb locul ala. Nu am mai auzit pana cum de coarne, ce denumire ciudata. :))

Traseul pare destul de dificil, mai ales partea a 3 a, nu ma surprinde ca nu ai mers pana la capat. Dar pare o experienta extrem de fun. :D

Luna spunea...

Wow. Ce tare a fost p-acolo. Eu visez de ceva timp să ajung pe-o tiroliană, numa' că nu-i mai aşa simplu să mă înham cu atâtea după ce am zburat pe capotă la unu'.
Well, maşina ălora nu arăta rău. Chiar foarte bineee.
Şi da, mie nu mi se pare greu. Trebuia să te chinui şi să faci şi bucăţile doi,trei.(dacă nu doi, măcar trei.)
Ah. şi bonusu' e drăguţ. Cum ţi le-ai făcut? Adică uh, n-aş avea atâta răbdare!

Bedri B. spunea...

Ce frumoasă vacanţă ai tu ... Eu ... vai de capu' meu. :)) Foarte frumoase peisajele ... cât despre unghiile tale ... Eu tare greu imi fac o manichiura... si cu economia asta :)) Glumesc, eu am purtat doar manichiura frantuzeasca si mi-o fac singura, cand mi-o fac. Nu suport culorile pe unghii... :d

bogdan spunea...

Ce amuzantă pari cu casca aia uriaşă în cap :)).

Am avea şi noi în românia sute de locuri în care am putea sa facem asa ceva dar la noi numai se cumpără se lasă în paragină şi se vide peste un an cu un preţ mai mare :( .

Amarena spunea...

@Bris- si mie mi se pare amuzanta denumirea aia si de asta am pus explicatii suplimentare in paranteza :))

@Luna - am facut partea a2a, iar a3a chiar cred ca imi era imposibil, obosisem destul de mult si nu mai aveam forta in maini si nici nu aveam manusi sa ma tin de cablurile alea f bine.
Unghiile sunt youtube inspired :D doar ca am folosit alte culori, nu e greu doar ca e nevoie de ceva mai multa rabdare.

@Bedri B. - si eu sunt economica, nu folosesc oje scumpe sau mai stiu eu ce, doar ca trebuie sa ai putina rabdare sa le faci. Mie nu mai imi place sa le tin fara oja, indiferent de marime.

@bogdan - stiu :)) de aia am si zic ca puteti sa radeti de mine
Si da, ai dreptate :(