luni, 23 august 2010

Playground for the super-rich and beautiful (Ouran High School Host Club)


Am trecut printr-o perioadă de revizualizări. Prima dată am văzut anime-ul ăsta la începutul acestui an. Acum ceva timp mă chinuiam cu alt anime subtitrat şi mă obosea. Am apelat la Ouran că mă relaxează. Azi am terminat revizualizarea.
E un anime cu o grafică foarte bună, după părerea mea. Adică ăsta e genul meu preferat de grafică.
Personajele sunt foarte carismatice.
Nu pot să mă decid care îmi place mai mult: gemenii sau Tamaki(blondul din mijloc).
Discutam odată cu o prietenă despre anime-uri şi m-a întrebat în ce anime aş vrea să trăiesc. Acesta a fost alegerea mea. De ce? Pentru că e o lume perfectă în liceul ăla.
Sunt multe situaţii amuzante şi îmi place importanţa care s-a pus pe prietenia dintre membrii clubului.
Il recomand pentru amatorii de shojo.

2 comentarii:

Our School spunea...

Blondu din mijloc Tamaki e foarte dragut :))
Nu stiam animeul asta:-? Bine la cat de des ma uit in ultima vreme la animeuri...

Bris spunea...

Il ador, e unul din animeurile mele preferate si te inteleg aici. :D

Chiar ca mediul din Ouran ar fi unul ideal: personaje carismatice, conditii pozitive de trai, scorpioni cu ochelari... adica legaturi sociale bune, ahem. E unul din animeurile pe care pot sa le revad de foarte multe ori.

In mod paradoxal, desi e shoujo, am observat ca cei care il urmaresc nu prefera neaparat shoujo. Pare sa fie genul de anime care trece de "granita" asta si care e preferat indiferent de genul pe care il urmareste persoana in mod normal. Ca dovada, chiar imi displac unele tipuri de shoujo. :))