luni, 18 octombrie 2010

Ask me & I'll answer you with Beautiful Lies #1

De aproximativ două luni am deschis pe forum o categorie de "Ask me", unde fiecare user îşi face câte un topic în care i se pun tot felul de întrebări şi el răspunde sau nu(în sensul că poate refuza să răspundă dacă întrebarea îl jenează sau i se pare prea personală). Eu una nu am primit întrebări de genul ăsta.
Am fost foarte mândră de ideea mea când am făcut asta şi chiar şi acum mă mulţumeşte destul de mult.
Îmi amintesc că gândeam detaliile în timp ce făceam baie. Se pare că e un "mediu" favorabil pentru mine.
Până acum mi s-au pus peste 200 de întrebări, unele s-au repetat ce-i drept pentru că au fost adresate de useri diferiţi.
O să aleg de acum înainte din fiecare sută câteva, care mi s-au părut mie mai interesante, să le postez şi pe blog. De aia titlul acestui post se termină cu "1", vor mai fi şi alte părţi. Menţionez că titlul topicului meu de pe forum a fost de la creare şi este până în prezent "Beautiful Lies".
Din primele 100:

Î:Am observat ca iti place mult tot ce e scris cu bold si dark red (nu ca mie nu mi-ar placea), dar de ce? :) by Marsiano
R:Cu bold imi place pentru ca iese mai mult in evidenta, iar la dark red am ajuns din cauza functiei de admin. Trebuia sa mai scriu cate ceva care sa iasa in evidenta si nu voiam sa folosesc totusi rosul normal pentru ca ala era doar pentru avertismente. Cu timpul m-am obisnuit cu el si a ajuns sa imi placa foarte mult.

Î:La ce profil ai fost la liceu si ai regretat vreodata decizia [cu privire la profil] ? by Cosette.
R:Matematica-informatica, bilingv franceza. Nu, n-am regretat niciodata pentru ca liceul in care am fost era singurul din oras(probabil si din judet) care avea asa ceva. Am dat examen la franceza ca sa intru pentru ca voiam foarte mult mate-info la un liceu bun si am zis sa profit de faptul ca in generala am fost la clasa intensiva de franceza.

Î:Cum ti-a venit ideea cu forumul asta? :)) by Brainquake (:
R:Nu mi-a venit mie, ci Mirabelei. Ea mi-a propus sa imi faca acest forum pentru ca de cele mai multe ori cand vorbeam cu ea noaptea tarziu pe mess si ma intreba "Ce faci?" raspunsul meu era "Citesc un fic." :D

Î:De la ce vine Amarena? by bershka.
R:Amarena inseamna vişină in italiana. Am cautat cuvantul in mai multe limbi. In engleza mi se pare banal, in germana era un cuvant prea lung pe care nici nu puteam sa il pronunt :)) iar de spaniola si franceza, nu mai stiu, dar in italiana mi-a placut cum suna cel mai mult(suna feminin), plus ca am fost in Italia de 2 ori si luna asta ma duc pentru a3a oara. - răspunsul e din 7 august, deci actualizat ar fi "plus ca am fost in Italia de 3 ori".

Î:Ti-ar placea sa practici un sport extrem? by aimèe.
R:Da... bungee jumping. Cred ca mi-ar fi foarte frica prima data, dar apoi l-as adora.

Î:Care sunt dulciurile tale preferate ? by Cossette.
R:Inghetata Calippo de lamaie[e verde, lunga si tare :))] sau de la gelaterie din Italia, gogosile de la Fiţoşica si ciocolata cu cereale.

Î:Cum ai descrie o dimineata perfecta ? :d by Cossette.
R:Sa o dorm pe toata :)) asa cum fac zilele astea sau daca ma trezesc mai devreme, sa nu fiu nevoita sa plec nicaieri, sa ma trezesc in ritmul meu. - "zilele astea" s-ar traduce prin prima jumătate a lunii august.

Î:Nu te bate Adi la cap sa va luati? :)) by CrossFire.
R:Nu :)) E si el constient ca ne-am complica viata la momentul actual daca am face asta. Ne e bine asa :)

Î:Ce urasti cel mai mult pe lume ? by !R I E L L A
R:Prostia.

Î:Ti-ai fi dorit sa traiesti in alta perioada ? by Zâna Verde
R:Da, undeva in viitor, ma ingrozeste gandul trecutului :))

Niciun comentariu: