vineri, 8 octombrie 2010

To sleep or not to sleep?

Asta e dilema mea în ultimele zile.
Am început facultatea şi masterul şi programul este foarte încărcat. Cazul extrem de la 8 dimineaţa la 7 seara. De săptămâna viitoare o să fie chiar de la 8 la 8. Program de şantier, nu alta!
Ca să rezist, ar trebui să dorm bine, cel puţin 7-8 ore ca un om normal, dar eu de câţiva ani nu mai sunt normală cu somnul.
Nu îmi vine să mă bag în pat mai devreme de 1 sau 2 noaptea, indiferent de ce fac a doua zi.
De ce să pierd timpul dormind?
Vreau să fac o grămadă de lucruri cu care m-am obişnuit în vacanţă şi acum nu mai pot, din cauza lipsei de timp sau din cauza oboselii.
E ciudat, pe de o parte nu vreau să pierd vremea dormind prea mult, dar pe de altă parte ador senzaţia unui somn de 12 ore.
Săptămâna asta le-am făcut pe amândouă: două nopţi la rând cu câte 4-5 ore de somn(iar după fiecare noapte o zi plină de cursuri) şi apoi una cu 12 ore.
Poate reuşesc zilele astea să îmi dau un recharge, restart, re-orice că deja mă gândesc cu groază la ziua de luni.

4 comentarii:

Our School spunea...

Trebuie sa-ti faci un echilibru intre somn si statu treaza:-? Adica eu cred ca dupa 12 ore de cursuri as cadea lata in pat. Ma uit la mine acum ca am numa 6 ore pe zi si vin acasa rupt-n paispe, cum sa nu fii tu obosita?
Acum ca s-a terminat vacanta trebuie sa ne intoarcem la vechiul program.

bogdan spunea...

Mie mi-a zis medicul de familie ca somnul intre orele 22 si 24 e mai odihnitor decat tot restul noptii.
Dar asta ar insemna ca nu ma odihnesc aproape deloc :)).

Despina spunea...

La mine e aceeasi problema - somnul, bata-l vina. Obosesc la facultate si nu reusesc nimic, caci prefer sa dorm :(

Clau♥ spunea...

Oh, vorba Alei, ar trebui sa gasesti un echilibru intre a sta treaza si somn. Si da, somnul pana in ora 24 e cel mai odihnitor xD am testat pe mine :))