sâmbătă, 5 februarie 2011

Send free dreams

Zilele trecute pe Frontier Ville, un joc de browser de pe facebook, a apărut un set de misiuni care implica printre altele construirea unei capele ca să intrăm în spiritul romantismului, se apropie Valentine's.
Printre materiale ce aveau totuşi o logică şi existau din punct de vedere fizic cum ar fi scaune şi geamuri, mai aveam nevoie de "hopes, dreams & wishes". Câte 10 din fiecare ca să fiu mai exactă.
Pentru a le obţine postam la wall mesaje care arătau ca cel de mai sus în cazul viselor.
Când am văzut prima dată un mesaj de genul ăsta postat de unul din "my friends", mi-au picat ochii pe colţul din dreapta "Send Free Dreams". Am zâmbit din plin gândindu-mă ce uşor ar fi dacă ar fi aşa şi în realitate. Mai ales că formularea era la fel şi în cazul speranţelor şi dorinţelor.
"Azi am o stare cam hopeless, ia să postez postez pe facebook un request. Din cei peste 1000 de prieteni se găsesc câteva zeci să îmi trimită şi mie nişte speranţă că doar e pe moca. Şi ca să îmi fac ziua mai bună, hai să cer şi nişte vise şi dorinţe ca să am cu ce îmi ocupa timpul şi mintea."
Ce bine ar fi, nu?
Dar acum hai să dăm logout şi să revenim la realitate!

P.S.:  Send Free Hopes & Send Free Wishes

Take care & stay real,
Amarena!

Un comentariu:

bogdan spunea...

Speranțele, dorințele și visele au fost dintotdeauna free.