marți, 1 februarie 2011

Sexy vampires & bloody twists


Aşa cum se vede foarte bine în imaginea alăturată este vorba de serialul TV The Vampire Diaries. Da, ştiu ce o să ziceţi unii: "iar vampiri?", eventual cu nişte ochi daţi peste cap ca să completeze peisajul.
Cam aşa eram şi eu. Am ezitat un pic dacă să mă apuc să îl urmăresc sau nu. Pe de o parte eram până în gât de vampiri de la mega - giga - tera fenomenul Twilight, dar pe de altă parte eram curioasă de ce are aşa succes, îmi era foarte lăudat de o prietenă şi nu în cele din urmă unul din rolurile principale îl joacă Ian Somerhalder la care avusesem deja ocazia să salivez în primul sezon din Lost.
Mă bucur că într-un final nu am fost dezamăgită şi a ajuns să îmi placă destul de mult.
În afară de faptul că actorii arată foarte bine, are destulă intrigă, iar lucrurile pot lua o turnură când te aştepţi mai puţin. Ba mai apare un personaj nou, ba mai e transformat careva, ba mai moare cineva şi aşa mai departe. Nu prea ai timp să te plictiseşti cu serialul ăsta.
Chiar dacă ideea principală se bazează pe lucruri deja clasice(vampiri, vârcolaci şi oameni încercând să coexiste), detaliile fac totul să fie totuşi delicios.
Poate nu mai e nevoie să precizez că personajul meu preferat este Damon, interpretat de mai sus menţionatul Ian Somerhalder, dar totuşi merită accentuat. Îi ador umorul şi presupusa răutate.
Pentru cine are timp de pierdut sau un loc liber în lista cu obsesii/pasiuni, îl recomand. Este proaspăt reluat după pauza de sărbători şi e abia la sezonul doi.

Pentru un plus de amuzament click. E prea sadic şi dulce în acelaşi timp!

Bloody take care(british accent),
!Amarena

2 comentarii:

Aliuna spunea...

Ahh nu mi-ai zis ca te-ai apucat de acest serial.. cel putin eu nu mai tin minte:)) oricum ahh ma bucur ca iti place atat de mult.. banuiesc ca Silvia l-a ridicat in slavi, nu? stiu ca adora acest serial:D

cute poza:)):)) nu o stiam:)):):)):)).. intr-adevar damon are un caracter futabil rau:)):)):) stiu ca intr-un serial sau film a avut o scena de sex de filmat si era totalmente gol:)):):) imi rog prietenele obsedate de el sa imi aduca aminte numele serialului si iti spun si tie:))

Luna spunea...

Oh da, e unul dintre serialele mele preferate şi sinceră, şi eu îl iubesc pe Damon. El e cel mai "rău" şi el surprinde cel mai mult în sezonu' doi când arată ce(sau cine)e el defapt.