miercuri, 10 noiembrie 2010

More from Avon

Ieri am fost la un seminar Avon ce s-a ţinut la universitate. Au fost puţini care au venit şi doar fete. Cred că vă imaginaţi deja de ce.
Chiar dacă pe afişul ce era lipit prin universitate scria că subiectul semiarului este "branding personal", sunt sigură că toată lumea, printre care şi eu, s-a gândit la cosmetice şi parfumuri când a văzut Avon.
Am avut marea şi plăcuta surpriză să aflu că nu a fost vorba absolut deloc despre aşa ceva.
Definiţia brandingului personal o găsiţi cu search pe google, ce pot eu să zic este că e vorba despre cum să fii cunoscut şi să ajungi să ai succes, cum trebuie să te comporţi tu, cum să îţi scoţi calităţile în evidenţă. A venit la un moment dat vorba şi despre ce să faci şi ce să nu faci când te duci la un interviu pentru un job.
Ideea este că am fost impresionată că Avon se ocupă şi cu chestii de genul ăsta. La final m-am dus la tipa care a făcut prezentarea, o persoană uşor de plăcut, tot timpul a avut zâmbetul pe buze(şi chiar vorbise câteva zeci de secunde şi despre importanţa zâmbetului), şi am întrebat-o ce beneficiu are compania din asta. Răspunsul ei a fost cu aproximaţie "nimic, vrem doar să lărgim orizonturile".
Acum am încă un motiv pentru care să ador Avon.

p.s.:Imaginea nu are nicio legătură cu seminarul, este doar parfumul meu preferat(de la Avon bineînţeles).

2 comentarii:

Sabb. spunea...

Foarte interesant seminarul celor de la Avon! Intotdeauna sunt necesare astfel de sfaturi, mai ales ca sunt date de o persoana care reprezinta o companie mare, ca Avon.
se pare ca esti mai norocoasa decat colegii tai care nu au vrut sa participe la seminar :D

Our School spunea...

ce tare a fost seminarul. Chiar nu stiam ca Avon se ocupa de asta. Sunt mandra ca sunt reprezentant Avon :> :))
Poate o sa se faca si in Iasi chestii de genul asta.