duminică, 21 noiembrie 2010

Music cocktail #2

Un cocktail inspirat din gusturile comune cu persoana din "real life" cu care, probabil, am cel mai mare procent de compatibilitate muzicală. Poate că ar fi fost şi mai mare procentul dacă ne cunoşteam mai devreme. Asta pentru că în ultima săptămână am reascultat destul de mult Second Person.


1.Second Person - Fire
"How sweetly we collided
Just like two meteors
For days he did as I did
Mixed drinks and metaphors"


2.Gus Black - Paranoid
"Can you help me?
Are you for my brain?"


3.Guess Who & Spike - Tu
"Bă, mă vezi
Te cred
Mă crezi
Te-aud
M-asculţi
Te văd
Eşti praf"


4.Metallica - Nothing else matters
"Trust I seek and I find in you
Every day for us something new
Open mind for a different view" 


5. Billy Talent feat. Anti-Flag - Turn your back

Un comentariu:

Our School spunea...

Metallica:X Vai ce imi palce melodia pe care ai pus-o;x
Din ce ai mai pus tu mai stiu melodia Tu:-? in rest sunt noi pt mine:-?