sâmbătă, 13 noiembrie 2010

3 elefanţi se legănau...

 Ştiţi cântecelul acela cu "un efefant se legăna pe o pânză de păianjen şi pentru că pânza nu s-a rupt, a mai venit un elefant. 2 elefanţi se legănau..."? Pe mine mă amuză rău şi îmi place. A mai venit un elefant şi la mine pe blog şi s-a asezat lângă ceilalţi 2 pentru că astăzi împlineşte 3 luni.
O lună moderată ca număr total de postări, aceasta este a 14a, dar ciudată ca distribuţie. Imediat după ce am postat statistica de 2 luni şi am realizat că trecuse o lună dezastruoasă, m-am apucat de postat zilnic timp de o săptămână. Nu pot să spun că m-am forţat să fac asta, pur şi simplu mi-a revenit cheful de undeva. Am început şi două serii, să le spun aşa, Ask me & I'll answer you with Beautiful Lies şi Music Cocktail. Îmi plac şi sper să ajung cu ele la numere cât mai mari.
Alte date statistice, a început să îmi placă prea mult să sistematizez totul:
Numărul total de afişări pe pagină: 2473 - 1945 = 528
Comentarii: 183 - 154 = 29
Am mai câştigat o persoană interesată, am 16 acum.
Postarea cu cele mai multe afişări pe pagină: Ask me & I'll aswer you with Beautiful Lies 1 - 30 deşi e foarte ciudat că nu am niciun comentariu aici.
Postarea cu cele mai multe comentarii: Oficial sunt un geniu - 8

Nu sunt date grozave, dar sunt mulţumită. Cel puţin îmi actualizez lista de Am văzut... aproape zilnic.

Să aveţi o lună viitoare grozavă! (^_^)

6 comentarii:

Sabb. spunea...

Ai mai castigat o persoana care iti urmareste blogul, adica eu :))))

Our School spunea...

E dragut ca tii statistica asa de fiecare data, eu nici nu stiu cand face blogu meu un an:-?
E bine ca ai comentarii si tot restul , blogul tau e citit :-?? suntalte bloguri care o duc mai rau.

bogdan spunea...

La postul cu "ask me &.." nu ai primit comentarii pentru ca ne-ai oferit tu atat intrebari cat si raspunsuri :).

Felix spunea...

...ce face matematica si blogu din om....:-s

Aliuna spunea...

ahh trei elefanti se leganau pe o panza de paianjen.. ahh imi place cifra 3:))

felicitari pt statistica:D si succes in continuare... mereu uit sa ma uit la statistica.. si m-am uitat atuncic and ti-am citit postul.. atunci cand am vb noi despre statusul tau:d stiu ca am venit cam tarziu cu un comm:D

Luna spunea...

Oh, drăguţă treaba. Spor la scris în continuare!